Braided Pullover

                                                                                  
Braided Pullover by Alina Khasanova/Interveave Knits Fall 2008

 

Braided Pullover

blev endelig færdig. Jeg startede på den i oktober sidste år, men pga. mine problemer med skulderen og armen, blev den først færdig nu. Men mon ikke vi får en vinter igen? Den er strikket i merino. Farven kommer igen en gang ikke til sin fulde ret, den er faktisk chokoladebrun.

wurde endlich fertig gestellt. Angefangen hatte ich bereits im oktober letzten Jahres, aber aufgrund der Probleme mit meiner Schulter und Arm, wurde er erst jetzt fertig. Aber der nächste Winter kommt bestimmt, oder? Gestrickt wurde er aus Merino Wolle. Die Farbe ist mal wieder nicht naturgetreu, eigentlich ist er Schokoladenbraun.

 

RVO für Mads

 

So „nebenbei“ habe ich in den letzten 14 Tagen dann auch diesen RVO für Mads gestrickt. Schon eine tolle Sache mal in Grösse 110 zu stricken, da hat man doch schneller ein Erfolgserlebnis.

Aber es wurde nicht nur gestrickt. Nein ich habe auch gesponnen. Momentan trocknet die Wolle. Bilder also erst im Laufe dieser Woche.

Sådan „ved siden af“ har jeg i de sidste 14 dage strikket denne sweater til Mads, en raglan strikket ovenfra og ned. Det er en ren fornøjelse at strikke noget i en størrelse 110, så hurtig man dog bliver færdig 🙂

Men jeg her ikke kun strikket, der er også blevet spundet en hel del. Garnet hænger lige til tørring, så der følger billeder i løbet af ugen.

Eine Antwort zu “Braided Pullover

  1. Den genseren ble utrolig flott, nydelig mønsterbord på den. Flott barnegenser også! Håper du er ok i skuldrene nå slik at strikkepinnene får klirre igjen!

Kommentar verfassen

