Håndarbejdsbladet – i tråd med tiden

I dag har jeg modtaget mit første nummer af Håndarbejdsbladet – i tråd med tiden.

Jeg må sige jeg er meget positivt overrasket! Så derfor kommer der nu lidt reklame for bladet, – som jeg ikke får noget for!!!!
Bladet omhandler mange forskelllige former for håndarbejde, så som strik, knipling, patchwork, smykkelavning etc. Endvidere er der artikler om mennesker, som arbejder med håndarbejde, design og tekstilkunst. Ligesom der er anmeldelser af de nyeste håndarbejdsbøger, også engelske! Bøgerne kan bestilles i det forlag der også udgiver Håndarbejdsbladet, nemlig forlaget Akacia.

For abonnenter i udlandet så som Norge, Sverig eller Tyskland er der konto til direkte indbetaling.

Man kan se mere

Kommentar verfassen

