Hilfe/Hjælp

Mein Tatendrang beim Kardieren wurde stark gebremst. Ich habe Alpaca liegen, und diese ist voll mit Stroh/Streu. Nun habe ich mehrere Stunden versucht so viel wie möglich heraus zu bekommen, aber zum einen bin ich mit dem Ergebnis immer noch nicht zufrieden und zum anderen finde ich ist es sehr sehr mühselig. Wie bitte schön macht Ihr es? Gibt es einen Trick?? So kann ich es auf alle Fälle nicht verspinnen!!

Ich bin dankbar für jeden Rat!!!

Nu skulle der jo rigtig ske ting og sager. Jeg har noget alpaca liggende, men min iver blev bremset noget så voldsomt fordi der er en del halm og strøelse i ulden. I flere timer har jeg nu forsøgt at få det  fjernet, men for det første er jeg ikke tilfreds med resultatet og for det andet synes jeg er det meget besværligt at pille halm og strø ud af uld. Hvordan gør I? Findes der et kneb???

Jeg er taknemmelig for hvert et råd!!!

Kommentar verfassen

