Pause – tvungen – notgedrungen

Så blev jeg ellers tvungen til at holde en pause med at spinde: En lille hveps kunne ikke lade være med at stikke mig – med stor effekt – hele højre arm svulmede bare op. Det gør rigtigt av sådan et hvepsestik. Så rokken har stået stille de sidste 2 dage – og nok også i dag (manden har inviteret mig ud at spise). I morgen skulle der dog gerne spindes noget igen.

Notgedrungen musste ich eine Pause im Spinnen einlegen. Eine kleine Wespe hat mich gestochen – mit grosser Wirkung – der rechte Arm war total angeschwollen. So ein Wespenstich tut richtig weh. Somit hat das Spinnrad die letzten 2 Tage still gestanden – und heute auch (mein Göga hat mich heute abend zum Essengehen eingeladen). Aber ich hoffe, dass es morgen mit dem Spinnen wieder weiter geht.

Kommentar verfassen

