Hex Coat and ….

Jeg kunne selvfølgelig ikke lade være og er begyndt at strikke „Hex Coat“ fra bogen „knitting nature“. Jeg strikker den i Lucca merino fra garn,dk. Et super lækkert garn. Begge fordele er færdige, kanten er påbegyndt og ligeledes er ryggen påbegyndt. Dette bliver helt sikkert ingen UFO. Da vi har planer om at tage på camping i weekenden kunne det jo måske give et ordentligt skub. Hvordan er vejrprognosen???

Ich konnte es natürlich nicht lassen und habe angefangen den „Hex Coat“ aus dem Buch „Knitting nature“ zu stricken. Gestrickt wird aus Lucca merino von garn.dk, ein sehr tolles garn. Beide Vorderteile sind fertig, bis auf die Kante mit den Hexagons und der Rücken ist auch schon angestrickt. Dies wird sicherlich kein UFO. Da wir evt. am Wochenende mit dem Wohnwagen los wollen, stehen die Zeichen auf ein schnelles Vorankommen sehr gut. Wie sieht es mit der Wetterprognose aus???

 

 

 

Naja, und damit es nicht so eintönig wird habe ich dann auch gleich die Maschen für „Shaped Triangle“ aus dem Buch „A Gathering of Lace“ angeschlagen. Gestrickt aus Seide.

Nå ja, for at det ikke skal gå hen og blive kedeligt har jeg så også lige slået maskerne op til „Shaped Triangle“ fra bogen „A Gathering of Lace“. Strikket i silke.

 

 

2 Antworten zu “Hex Coat and ….

  1. Hej- kan se at du har været flere gr. inde hos mig– det er da hygligt– og nu fangede jeg dig-
    Endnu en udenlands dansker eller?-har ikke nået at læse mig igennem hele bloggen- kan se du er flyttet med bloggen-
    dettte skal nok blive hygligt-
    glæder mig til at læse mere om dine hygsomheder.
    venlig hilsen Beate

  2. Denne boken har jeg også. Men jeg har ikke strikket denne modellen. Jeg gleder meg derfor til å se hvordan den blir. Lykke til!

Kommentar verfassen

